Firma Grabowski Nieruchomości jest świeżą licencjonowaną marką na rynku nieruchomości. Nasze nowatorskie podejście do obsługi klienta i niezależność, pozwala nam na elastyczność w negocjacjach warunków współpracy, a działania nasze traktujemy jako pełne poświecenia zajęcia mające na celu w pierwszej kolejności sprostaniu wymaganiom naszych zleceniodawców. Nie jesteśmy korporacją, więc nie działamy szablonowo i stereotypowo. Każde zlecenie staramy się wykonywać ze szczególna starannością z uwzględnieniem wymagań naszego klienta i zawsze zgodnie z literą prawa, a posiadana przez naszą firmę licencja zawodowa jak i ubezpieczenia OC od wykonywanej działalności, pozwala dodatkowo zagwarantować powagę naszych działań.
z poważaniem
Grzegorz Grabowski
Dyrektor Biura.
2G CONSULTING GRABOWSKI NIERUCHOMOŚCI
Nasz zespół
Joanna Pałac
tel. 507 110 752
biuro@grabowski-nieruchomosci.pl
Oskar Grabowski
tel. 530 051 112
biuro@grabowski-nieruchomosci.pl
RODO
W związku z wejściem w życie w dniu 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady ( UE) 2016/679 z dnia 27kiwetnia 2016r. dotyczącego ochrony danych osobowych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46 WE ( ogólne rozporządzenie o ochronie danych – dalej zwany RODO), przekazujemy podstawowe informacje dotyczące rozporządzenia oraz informacje o tym kto jest administratorem danych
Co to jest RODO
25 maja 2018 weszło w życie Rozporządzenie Ogólne o ochronie Danych Osobowych zwane powszechnie RODO. Rozporządzenie reguluje przepisy o ochronie danych osobowych dotyczących osób fizycznych. Nadrzędnym celem rozporządzenia jest zapewnienie bezpiecznej i swobodnej wymiany danych osobowych na terenie UE, a nie zablokowanie ich przepływu. Dzięki RODO osoby, których dane są lub będą przetwarzane mają mieć większą kontrolę nad tym, kto i w jaki sposób przetwarza ich dane osobowe.
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych.
I Administrator danych osobowych.
Grabowski-nieruchomości 2G Consulting Grzegorz Grabowski, 49-332 Krzyżowice
II Cele i podstawy przetwarzania danych osobowych.
- Państwa dane osobowe ( nazwisko i imię, nr. DO, adres zamieszkania, adres email, nr telefonu, zdjęcia, portale społecznościowe )będą lub mogą być przetwarzane przez naszą firmę w celu i zakresie wykonywania czynności mających na celu realizację zawartej z Państwem umowy. art6 ust. 1 lit.b RODO (UE).
- W przypadku ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
- W celu realizacji usług ; wysyłania umów, zdjęć, dokumentów związanych z wykonywaną umową, faktur za usługę , korekt faktur, duplikatów faktur, not księgowych, wezwań do zapłaty oraz innych dokumentów drogą elektroniczną- w przypadku korzystania z tej usługi na podstawie Państwa zgody (podstawa z art. 6 ust. b lit. a RODO).
- W celu wykonywania ciążących na nas obowiązków prawnych, w szczególności w zakresie wystawiania i przechowywania umów, gromadzenia dokumentów związanych z realizacją umowy, z danych tych będziemy korzystać przez czas wykonywania przez nas obowiązków wynikających z przepisów prawa i umowy, jak również przez czas, w którym przepisy prawa nakazują nam przechowywać dane (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
III Odbiorcy danych.
Państwa dane możemy udostępniać podmiotom :
- Które mogą świadczyć nam usługi doradcze, konsultacyjne, audytowe, pomoc prawną, podatkową czy rachunkową, w tym także notariuszom, urzędom, sądom, internetowa baza ksiąg wieczystych w celu realizacji zawartej umowy.
- Portale społecznościowe i ogłoszeniowe, inne biura pośrednictwa nieruchomości, wyłącznie w celu i zakresie realizacji wykonywanej umowy.
- Podmiotom, prowadzącym działalność kurierska lub pocztową.
- Podmiotom prowadzącym działalność płatniczą : banki ( przelewy bankowe).
IV Okres przechowywania danych.
- Państwa dane osobowe przechowywane będą przez cały czas trwania umowy, a także po jej ustaniu w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, na czas zgodny z obowiązującymi przepisami prawa. W momencie wygaśnięcia umowy, jej realizacji lub do momentu zgłoszenie z Państwa strony woli usunięcia danych z naszej bazy dane tez zostaną usunięte.
V Uprawnienia naszego klienta.
Właściciel danych, którego dane znajdują się w naszej bazie danych ma prawo do:
- Dostępu do swoich danych osobowych, informacji skąd pochodzą, w jaki sposób są przetwarzane i komu są udostępniane oraz otrzymania ich kopii,
- Ograniczenia treści i sposobu ich przetwarzania jeśli nie wypłynie to na uniemożliwienie dalszej współpracy,
- Wprowadzania zmian, poprawiania swoich danych osobowych,
- Usunięcia swoich danych, (może spowodować nie możność realizacji umowy)
- Wniesienia skargi do GIODO lub innego organu nadzorczego posiadającego kompetencje w przedmiotowej sprawie, jeśli uzna, że jej dane są przetwarzane niezgodnie z przepisami prawa.
VI Informacje wymogu i dobrowolności podania danych osobowych.
- Podanie przez Państwa danych osobowych ma charakter dobrowolny. Jednakże w przypadku odmowy podania danych osobowych niektóre elementy współpracy mogą być niemożliwe do zrealizowania.